Jaha..

Då har det gått ännu en dag.
Har inte gått många knop, för att jag har så förbannat ont i mina leder.
Just nu mest i fotlederna som smärtat sen igår kväll.
Det är bara härda ut, hoppas min husläkare snart kommer tillbaka ifrån Afrika.

Igår kväll kom farbror Silegård förbi på en fika.
Mycket trevligt, den mannen kan berätta historier om sitt liv han..
Mycket roligt som han berättade, och vill mer än gärna höra mera.

Jaha och snart är det helg igen, eller jag har ju i helg varje dag med tanke på att man inte har nåt jobb.
Men men det är ju helg i alla fall, tjejorna kommer hit.
Blir trevligt att få ha dom här en stund igen, även fast man knappt ser ryken av dom för dom sitter vid sina datorer på sina rum, men dom är här i alla fall.

Och hunden är ny duschad ikväll, så nu är hon vacker och fin tills hon fyller 3 år.
Och en kryssning är bokad till Tallin tillsammans med en massa trevligt folk och ska på crusing.
Det är Classic Car Cruise Parade som anordrnar det hela.
Sen ska jag åka Cadillac och det svider ju lite grann.. Men men det hela kommer säkert bli en trevlig upplevelse.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tacka gud för helg. Råplugg och jobb. Jippi. Tur att jag ska sova länge i graven ;)

2009-03-27 @ 14:46:48
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Linda

När analysen kommit tillbaka, glöden till den. Glöden till skolan, då kör jag. Jag tackar gudarna för kaffe. Vad gjorde jag utan de?

2009-03-27 @ 15:03:31
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback