God morgon världen, vilken underbar dag..

Det känns rättare sagt som om att det va önsketänkande, inte är det en underbar dag heller.
Inte med tanke på det gråa och trista vädret som är ute.

Vaknade gristidigt idag, hade hoppats på att få sova en stund när jag har inte sovit så mycket inatt.
Men icke sa nicke.
Har legat och tittat på min underbara älskling som är så söt när han sover halva natten.
Men det fick man inte göra tydligen för han blev visst generad av det.
Men jag tänker fortsätta med det i alla fall.
Så det har inte blivit många timmar sömn i natt.

Får se vad det blir utav denna dag, en långsväng med vovvarna i alla fall.
Sen får darlingen säga vad han vill. För dom måste ut och få göra av med energi.
Annars kommer det inte fungera.
Dom behöver röra mycket på sig båda två också.

I natt så låg jag och tänkte och funderade.
Vilket skillnad de är på mig som person nu jämfört med för ca 2 månader sen.
Nu är jag en glad och framåt person, det var jag inte förut utan då var jag tyst och tillbakadragen.
Det är ganska konstigt egentligen.
Hur man kan bli, av att någon annan formar en till en helt annan person än den man egentligen är.
Varför märker man inte när det håller på att ske?
Är det för att man är blind av alla kärlek?
Det är så mycket sånt som kommer upp i mitt huvud när jag inte kan sova.

Konstiga tankar egentligen, men det är ju sånt man måste ta itu med om man säger så.
Måste försöka orka ta itu med allt som jag bara har kastat bakom mig som jag inte har orkat ta itu med.
Sen måste jag lära mig igen att verkligen känna efter hur jag mår.
För det har inte jag gjort på evigheter utan man säger till alla att allting är jätte bra, frid och fröjd bara för att slippa alla frågor som annars kommer..

Nej du är det frukost time här.


Kommentarer
Postat av: Linda

Man blir osm man umgås och sätter någon klorna i dig, då märker du de oftast inte fören de är försent att ta sig ur, men med tiden så. På fredag, då du :)

2009-03-09 @ 10:30:16
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback