Gardiner och dyl



Mot varmare breddgrader vill jag!

Men jag kommer att bli kvar här, funderar på att åka på en minisemester. Bort ut till ön om hon går med på det.
Bara ett par dagar, få komma iväg och få andas lite! Komma bort ett tag och få lite distans till allting.
Ska prata med henne om det, hoppas att det fungerar bara!

Ska sy gardiner idag åt våran kära Pelle, hoppas han blir nöjd bara, men det tror jag i alla fall, det var ju han som valde färger, jag kom bara med lite råd.

Igår va Jennie förbi, jätte trevligt att få träffa henne igen, det va så himla länge sen. Snacka lite skit och fikade. Min älskling hade ju varit så dukig och bakat!



Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer bli skönt när du kommer hit. Ny energi och stärkande tankar. Längtar. Kram

2009-03-03 @ 21:53:50
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback