För jag är starkare än du...

Jag gjorde vissa saker igår som förvånade mig att jag klarade av, trodde aldrig att jag skulle göra det, va beredd på att vända i dörren när jag hade knackat på och bara dra. Men varför skulle jag göra det?
Jag har absolut ingenting att förlora på det.
Men jag va påväg att springa flera gånger, men jag satt kvar.
Så himla skönt att få bevisa för mig själv hur stark jag är!
Haha, trodde ni aldrig va.
Shoo så skönt det var, kan inte förklara det med ord.
Men nu är det gjort, va himla skönt att få sitta och bubbla skit med min älskade Emelie ett tag!
Träffas inte lika mycket som förut, det känns lite tråkigt men det måste det bli ändring på nu!

Haha, satt och planerade sista April, vi har ju våran lilla sak som vi gör då..
Jo vi åker Beach Buggy, även om det regnar, snacka om att trotsa vädret! Förra året satt vi med ett stort paraply.
Funkade det med, men man va skapligt blöt!
Sen ska vi vara Piff och Puff i år igen..

Igår kväll så blev det till att äta pannkaka, gräddade nog pannkaka till ett helt kompani som det kändes,
men det är ju så himla gott!
Sen skulle vi få vara själva, men det gick så som vanligt åt pipan med den saken.
Men så är det när de finns barn i huset! Skulle ut på krogen, men dom kom inte in för dom hade en
underårig med sig så det kanske inte är så konstigt, Eller?

Idag vill jag ha en mysdag, bara slappa och inte åka någonstans, bara vara hemma och ta det lugnt!

Imorgon ska jag härja med min underbara vän, fotas lite kanske?
Får se vad det står på schemat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback