Få vara ifred..



Att få vara ensam och bara tänka på mig själv, sätta mig på kogen i en stad och ta ett par cider och snacka med en vän och bara titta på folk. Så underbart det skulle vara..

Ska boka biljett och dra iväg några dagar, få komma bort dit ingen annan känner mig, vet inte vem jag är eller vad som hänt mig! Vad jag gått igenom ingenting.

Kommer ju såklart sakna min älskling så att det inte kommer att gå att beskriva, men jag måste få vara egoistisk och ta hand om mig bara mig själv ett par dagar..
Komma ifatt och hinna med!

Imorgon ska jag hem till min älskade fader och äta en bit god mat och få sitta och surra lite skit och bara få rå om honom, det va länge sen jag fick göra det helt själv.. Känns som om jag inte hunnit med allt som jag har velat nu ett tag, det har varit så himla mycket i mitt lilla huvud nu ett tag..

Men men, jag kommer ifatt inom sinom tid i alla fall..

Hoppas, hoppas, ska nu vänta 2 veckor sen får jag veta om jag får komma till en andra intervjuv på Mc Donalds, skulle vara så himla skönt och underbart om jag kunde få det där jobbet, ett jobb som jag vill ha, där man kan avancera och klättra om man bara vill göra det!

Nu måste våren komma, med sol, värme och fåglarnas kvitter så att jag kan få lite energi och så att man får ladda upp, tagga inför sommaren!

Känns som om att jag kommer göra min älskling besviken när jag åker iväg bara sådär, men jag hoppas att han förstår mig, livrädd att han ska tro saker som inte stämmer. Känner bara att jag måste få komma iväg, bort från allt ett tag, ladda om batterierna och starta om på nytt!
Även fast jag åker så älskar jag dig lika mycket för det, jag måste bara få vara egoistisk, hoppas du kan överleva det!

Love_3_by_mjagiellicz.jpg picture by zeks_photos


Kommentarer
Postat av: Linda

Han kommer stanna vid din sida. Fredag 7.03 går tåget ;)

2009-03-04 @ 19:54:56
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna min blogg om du har lust =)

2009-03-04 @ 20:08:33
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

:(

2009-03-04 @ 20:16:27
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback