En sån där söndag igen...

Var tog det där vackra vårvädret vägen?
Helt plötsligt bara borta, mycket tråkigt måste jag säga.
Nu är det bara grätt och trist igen precis som det var innan.
Nu har man tappat glöden igen, känner inte för någonting och är urless..

Det har varit en lugn helg, va med älsklingen och jobbade både igår och idag.
Kanske inte den roligaste sysselsättningen, men man får i alla fall träffa folk.
Och det måste göras annars blir man knäpp.
Har inte gjort så mycket, bara varit hemma och tagit det lugnt, slappat och rått om varandra.
Helt underbart måste jag säga.

Det har varit lite mycket senaste tiden, och snart får vi åka iväg några dagar, det ska bli skönt att få komma bort från skvaller stan ett tag.
Kommer inte sakna den för 5 öre om jag säger så..

Åt en romantiskt middag igår bara vi 2.
Fläskkotlett, pommes och béa. Mums va gott de va.
Paltkoma efter kan man ju säga, men ändå lyckas man få i sig en massa chips med dipp.
Och tittade på "Robinson 2009" men det var ju inte vad man hade förväntat sig, får se hur det är nästa vecka om det blir bättre eller sämre, kan ju alltid hoppas på det 1:a.

Imorgon ska jag till Af på möte, ska lägga upp ny handlingsplan, känner inte för det men de måste göras, för har för mig att nu får jag gå med i "Arbetsgarantin för ungdomar" och då får man ju nån krona i alla fall så att man kan leva och inte vrida och vända på vart enda öre som man har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback