Dragit största nitlotten

Japp det har jag verkligen gjort, för det måste ju vara så.
Annars får man inte mensvärk och migrän tillsammans!
Det är så himlans otrevligt, så man inte kan ana..

Varför blev man inte kille istället?
Så att man slipper detta, det skulle vara så himla skönt.
Slippa denna vecka en gång i månaden, slippa stoppa i sig en massa värktabletter för att ta bort smärtan, och värktabletter som gör en så loj och avtrubbad!

Tack mamma för att du alltid finns där, älskar dig så otroligt mycket! Vet inte vad jag skulle göra utan dig! Du är bara bäst!

Idag har det inte blivit gjort många knop gjorda, suttit och snackat skit med mamma som va här i några timmar, så himla skönt att få ha henne nära ett par timmar!

Och jag måste ju bara ha den mest underbara pojkvännen man bara kan ha, så underbar på alla sätt och vis, i lördags när han kom hem ifrån jobbet kom han hem med 5 fina röda rosor, bara sådär! Har jag aldrig varit med om förut! Han är bara bäst! Älskar honom mer än nåt annat!

Imorgon är det bara att hålla tummarna mellan 17-18, för då ska jag på informationsmöte om ett jobb som jag har sökt! Hoppas, hoppas! Skulle vara så himla underbart om man kunde få detta jobb så att man får någonting att göra på dagarna än att bara gå hemma.

Jag har kommit på att jag har alldeles för mycket tid att tänka och fundera över en massa saker, en massa onödiga saker som jag inte ens ska bry mitt lilla huvud i.. Men när man får för mycket tid över så gör man det i alla fall, det är väldigt konstigt måste jag säga!

Nu vill jag ha bort denna förbaskade snö och detta gråa tråkiga, deprimerande väder och få vår, sol och värme! Så att man kan få lite energi igen. Känns väldigt behövligt!

Saken blir ju inte bättre av att min älskade lillasyster har åkt utomlands en vecka och ligger i värmen och bara har det bra just nu, och kommer hem och är jätte brun, ,medans en annan sitter här helt likblek och ser ut som ett spöke jämfört med henne!

Kommentarer
Postat av: Linda

Livet är orättvist. GE MIG MAT!

2009-03-02 @ 18:22:32
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback