090325

Idag har det varit full rulle.
Varit på ams, handlat på stan, lägenhetsvisning, och gjort sala osäkert med enköpingsbruttorna.
Och va till Pelle och fikade, har nog aldrig sett några som sett ut som så stora fågelholkar någongång än idag.
Njuter som bara den av denna dag, det har varit helt underbar.
Hann även åka hem till mammsen och ta en fika och sitta och snacka lite skit.

Tog och gjorde det när vi ändå var till Enköping en snabbis.
Lika bra att göra flera flugor på smällen på en gång, nej hur vart de nu då.
Ajja..

Nu sitter jag och njuter av kvällen med en päronkonjak med 7Up brevid mig helt underbart.
Sen om ett tag blir det soffan och lite tv tittande innan kvällen är slut.
Sen blire till att krypa ner i sängen brevid bästaste älsklingen och sova lite granna..

Nu är det inte långt kvar till vi far iväg, långt bort från denna stad och får ladda om batterierna.
Sitter och planerar vad man ska göra för utflykter, vad som ska ses och inte.
Vissa saker som man vill men får göra senare.

Njuter av varje sekund i mitt liv just nu.
Mår så himla bra.
Och äntligen har allt gett sig runt omkring så att jag äntligen kan få slappna av till 100%.
Sen att jag får ha den mest underbara vid min sida gör ju inte saken bättre.
Det får mig att sväva på dom rosa små molnen på himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback