090317

En tanke slog mig idag..
Att igår så skulle det ha varit 1 år och 7 månader som han & jag skulle ha varit förlovade.
Inte för att jag vet varför den tanken slog men den gjorde den i alla fall!

Har varit en lugn dag idag, var upp till Avesta med en bil med Kalle på Volvo.
Han skulle dit med en skit fräsch bmw, hade ju inte tackat nej till den om man säger så.
Men jag fick göra en relativt ny reanult megane (stavning).
Var ju inte fy skam det med om man säger så!

Imorron blire hem till Fjärdhundra med älsklingen och äta god mat, hoppas hoppas på att det blir köttfärsgratäng som jag la in önskemål om..
Men man vet ju inte om dom hittar på nåt annat!

Väntar med spänning denna vecka.
För under denna vecka så skulle man höra av dom ifrån Mc Donalds i Enköping om man skulle få komma på en andra intervjuv. Så man bara går och väntar på att få ett mejl.
Har även skickat in en ansökan till Mc Donalds Stenby Västerås..

Så "dutti" så, eller jag försöker i alla fall vara.
Måste ju fan ha nåt att göra.
Blir ju miljöskadad av att gå hemma.
Kan ju nästan alla jinglar till de flesta reklamer och då har det gått en aning långt känns det som!


Så mycket som jag skulle vilja skriva ner.
Men var ska man börja?
Var ska man sluta?
Kan man verkligen skriva allting?

Nej ikväll så ligger "Golfaren" i dvdn.
Imorgon ska jag ta itu med tvättkorgen.
Sen blire nog rekond av lite bilar igen, kanske så är en av dom min blivande.
Men vi får se vad som sker..
 








Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dej !!!

2009-03-18 @ 10:58:43
Postat av: Emma

Lite svårt att kunna säga desamma när du inte skrev vem du är

2009-03-18 @ 15:21:19
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet vem ja är.... <3

2009-03-18 @ 16:50:38
Postat av: Emma

Okej..

2009-03-18 @ 18:45:36
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback