Vänner?!



Vänskapen var tog den vägen?
Den dog ut och ni sa att ni skulle vara neutrala?
Jo tjena eller hur.
Kyss mig i röven.
Jag har lessnat nu.
Bara för att man inte fortsätter sitt liv med en person så måste väl inte vänskapen försvinna?!
Jag är less på detta skit nu, jag sa åt alla att jag tvingar ingen välja sida men säg till mig istället att ni valde hans och inte min, för det sårar mindre än vad detta har gjort.
Jag tål det, jag ville få det kastat i ansiktet på mig men nej det fick man lista ut alldeles ensam, tur att man inte är helt fuckad i huvudet med andra ord. Jag vet nu vilka som är mina vänner och vilka jag håller kär.
Kom inte sen om ett tag och be om ursäkt för den ursäkten lyssnar jag inte på. Aldrig never, finns inte en chans.

Men nu har jag träffat nya och underbara vänner, vänner som jag verkligen vet finns och är kvar.
Vänner som jag nu kommer vårda mycket ömmare än vad jag vårdat dom förra.
Mitt förra liv finns inte kvar, jag är mig själv igen.
Glada, spralliga, positiva, busiga, galna, impulsiva Emma.
Den som inte fanns på flera år, men nu har hon kommit tillbaka för att stanna


Kommentarer
Postat av: Linda

Kärlek & styrka <3

2009-06-18 @ 08:34:51
Postat av: Sippan

Tyvärr är det så ibland att man får "gallra" bland dem man har nära.

Vid olika tillfällen i livet visar det sig vilka som är de riktiga vännerna, dem man behöver vara rädd om och som alltid finns där i både med och motgång. Lycka till med de nya (och en del gamla) vännerna. Kram

2009-06-18 @ 10:38:51
Postat av: Mia

Antar att det är mig du har uttryckt dig så fint om. Ja vill bara göra en sak klar för oss båda... Att välja sida, är något som spökar i ditt huvud... Jag har aldrig sagt att ja Valt din eller hans sida, varför ska man behöva välja ?

Andreas valde sida redan från början... o ja har stått mitt imellan, för ja orkar inte bry mig. Du har gjort ditt val o träffat nu.. jättekul grattis ! O stoffe likadant... kul för han med. O bara för att ja pratar med dom två, så lackar du. Lackar ja när du pratar med Putte ? Öhh neee...

Ge upp nu !

Men visst... vet inte vad ja ska kalla detta för, inte för att vi umgås, träffas eller pratar mera.. Så Good Luck med dina nya vänner. Och förlåt för att ja pratar eller umgås med vem ja vill. O om du nu tycker de är sååå fel av mig att prata med Catrin, varför försöker du bli vän med henne på f-b? Det går inte ihop för mig...

2009-06-18 @ 16:24:11
URL: http://lovergirl84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback