Vad är detta?

Grått, trist och regn, detta var ju inte meningen.
Solen ska ju skina och det ska vara vackert väder.
Men man kan ju inte få allt som man vill.
Så att detta får väl duga.

Haft en helmysig morgon med älsklingen.
Legat i sängen hela förmiddagen och inte gjort någonting.
Helt underbart.
Nu är han ute och polerar det sista på bilen.
Ska in och handla student present åt min kusin.
In till polisen och skaffa pass åt herrarna som jag ska på kyssning med nästa vecka.

Det är så underbart dom mornar som jag får ha han ligga kvar i sängen.
Att vakna vid hans sida och ligga och småkika på honom när han ligger och sover.
Han är så vacker när han sover, han är alltid vacker framför mig.
Sen kunna krypa nära intill och ligga och lyssna på hans tunga djupa andetag.
Helt underbart, det är livet att få göra det.

Funderar och funderar om man ska sätta sig och plugga till hösten, kanske lika bra att göra det.
Plugga till uska så kanske man får det lättare att få ett jobb, men är jag redo för att sätta mig
i skolbänken igen? Jag vet ärligt inte, just därför måste jag funderar på det och veta riktigt så att man
inte börjar och det bara blir kattskit av allt.

Jag är så trött på att folk inte kan skita i alla andra och bry sig i sina egna liv istället.
Så mycket bättre det skulle vara.
Varför måste man hålla på och jävlas med varann i sina bloggar för?
Eller det är inte bara i bloggvärlden utan även på Facebook och BDB.
Jag fattar inte.
Och många av dem som jag menar är vuxna människor och förmodligen så vet det hur man ska uppföra sig.

Nu påstår jag inte att jag är en ängel.
Men jag kniper in i det sista.
Men sen när det rinner över kan jag inte hålla mig längre.
Men jag gör ett inlägg sen är det bra sen har jag fått sagt det jag vill.
Jag tjatar inte ihjäl om samma sak flera gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback