Tallinn

Var väl helt ok, inte första gången man är där.
Men fan vad slitet och nergånget allt är, tror ju man har kommit tillbaka en massa år tillbaka i tiden, de är ganska skrämmande egentligen.
Men en sak kan jag lova kommer aldrig med åka med m/s Baltic Queen, båten har gått i vatten 2 veckor och jag gillade den inte, maten smakade ingenting. Det fanns några saker som smakade och en del inget alls.
Personalen pratar bara Estiska eller Engelska och nja inte riktigt min grej.
Men vakterna var ju svenska, en del i alla fall.

Var ju bra dragen i fredags, tog mig i alla fall upp och sjöng karaoke, trevlans.
Fick chocka mitt sällskap, dom tappade hakan allihopa, japp och ovationer fick man av publiken, trevligt.
Lördag på dagen under crusingen var jag dredigt dragen men sen slutade jag dricka och tog det lugnt.
Vi låg i hytten hela kvällen, först och främst så gungade det väldigt, nog för att jag inte är sjösjuk, men andra var.
Sen var jag inget party sugen heller för den delen.

Imorgon ska jag på förflyttningsutbildning, nja inte så roligt fick jag höra av grannas nyss, men men får väl se.
Det är väl nyttigt att gå på, ska sitta där i 3 timmar.
På onsdag går jag på mitt schema trevligt kommer ju jobba, äta & sova nu.
Kommer nog inte vara så himla social

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback