Snart bär det av

Ja om några timmar åker vi.
Bort från skvallerstaden/Silverstaden.
Ska bli skönt att få komma bort och tänka på annat.
Skönt att få komma bort och inte behöva bry sig.
Äta god mat förtära goda drycker och bara gå runt och mysa.
Men det som inte är lika roligt är att dom har utfärdat en klass 1 varning i regn och blåst.
Tur att man inte har lätt för att bli sjösjuk säger jag ju bara.

Nej så om ca en timme ska jag möta upp älsklingen i stan (Självklart blev allt sent bara för att vi ska iväg)
Så ska jag ta tidningarna upp till Möket så går det fortare för honom, sen ska jag ta ut pengar och sen in på Dressmann och handla lite åt älsk <3.

Haha, ja du att han ger mig förtroende att gå in där, vet man ju inte hur det kan sluta.
Nej då, de kommer bli så bra det.

Så att jag är hemma igen på söndag någon gång och då kommer det väl en liten uppdatering om hur jag/vi haft det

Kommentarer
Postat av: Sippan

Ha en riktigt skön semesterresa, bara koppla av och ta hand om varandra!

2009-06-12 @ 09:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback