Nattlig bilfärd..



.. hem till mamma blev det i natt, fick lov att hämta medicin.
Blev så mygg biten när vi satt ute igår kväll så jag blev dålig, inge roligt.
Och jag hade ingen medicin hemma som tur var hade mamma hemma.
Så jag var helt skakis i morse när jag skulle kliva upp för att åka och jobba så det blev till att vara hemma.
Mindre roligt, men men det är bara att lyssna på kroppen vad den säger annars kan de gå illa.
Hade ingen lust att åka in till akuten heller.

Var ut till Saladamm och tog en fika med Emelie, Rocky och Mamma, mycket trevligt.
Vi satt ute och snackade en massa skit.
Hundarna sprang och lekte.

Nej om man skulle ta och vakna till liv och sen åka och handla lite så man har det gjort.
Mår inte 100 än men det är mycket bättre och jag har ju älsklingen med ifall det skulle bli nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback