Jobb vecka

Denna vecka kommer spenderas genom att stoppa i sig mat, jobba och sova.
Min lediga torsdag ska en dator plockas upp och fixas i ordning till syster.
Så ja du älskling som du säger vi ses i augusti.
Nej men skämt åt sido vi är i alla fall lediga tillsammans när vi ska åka till Rättvik med min pappa på marknaden.
Ska bli jätte kul att få komma och göra något.
Så sällan man hinner göra något med pappa nu, för han jobbar om dagarna och jag med och vissa dagar så jobbar jag ju till 21 och då är man inte så speciellt social av sig.

Nej försöka få i sig lite frukost och ringa och tjöta lite med älskade mamma sen är det nog snart dags att försöka få sitt arsle till jobbet så man får göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback