Jobb jobb..

Ja nog kan jag om jag vill ha jobb så att jag storknar verkar det som just nu.
Har mitt vikariat hela sommaren på Lindgården.
Tidningar
Extra på en förskola i Enköping
Hemtjänsten i Östervåla.

Så att nog finns det jobb alltid bara man vill.
Men jag nöjer mig just nu med Lindgården, tidningar och någongång extra i Enköping.
Vill ju kunna vara lite ledig i alla fall.
Vill inte jobba ihjäl mig det första jag gör.
För vikariatet på Lindgården är ju näsan 100%.

Men men så är det, ena stunden står det helt stilla och andra så har man hur mycket som helst att välja mellan.

Imorgon ska jag gå dubbelgång kväll, missade ju den för jag var dålig, och det passade sig ju bra när jag ändå måste vara där mellan 18-19.30 när det är vikarie information, och det blir ju bättre med tanke på att jag ändå får lön för att vara där och det är inget som man klagar över.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback