Idiot poäng till mig

Japp det ska jag verkligen ha, de är skit bra om man kollar på rätt papper till rätt dag så skulle allt gå mycket bättre jag lovar så skulle man få rätt tid till rätt utbildning-
Fan också klantarsel nr 1 här är jag.
Så missade jag brandutbildningen, ingen mening att kasta sig i bilen och åka in igen och komma försent, nej nej.

Ska försöka lösa det på nåt bättre sätt.
Jaja, men nu har jag lagt undan det pappret så har jag rätt papper till förflyttningsutbildningen istället!
Då kanske det kan gå en aningen bättre får vi hoppas.

Men nu pyser man bara runt och längtar till imorgon när vi ska åka.
Det ska bli så härligt att komma bort ett slag.
Få äta en massa god mat och småtuta lite hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback