En helt vanlig tisdag

Japp en helt vanlig tisdag är det och jag sitter och kliar i mina väldigt trötta ögon.
Var hemma halv ett i natt, slutade 24.00 i Västerås.
Det gick jätte bra, en helt underbar brukare.
Hon vill mest ha sällskap. Och det som var mest positivt va att hon tyckte att allt kändes bra mellan oss.
Och att det funkade att ha mig arbetade där.
Och det är ju det som är det viktigaste.
För jag jobbar hemma hos henne och då måste allt fungera.

Idag är jag ledig, skönt.
Får se vad denna dag har att bjuda på.
Har varit till Volvo och lämnat tillbaka den fina bilen som jag fick låna.
En V50 disel, jätte fint och gick ju som ett spjut.
En sån skulle jag kunna tänka mig helt klart, men det är en aning för mycket pengar för mig.

Sen har jag ju min helt underbara Emelie som körde hem mig.
Tack gumman att du kör runt på mig om jag behöver det, du är guldvärd.
Snart blire ut och fika och göra stan osäker, bara de är löning så ska man passa sig.
Då ska Memelie och Memmsan ut på stan och göra den.

Ska även sälja min racergolf nu.
Ska bara byta bakhjuls lagren på den så ska jag fixa till den och sen slänga ut den på blocket.
Får se om man kan få nåt för den men det kan man väl alltid hoppas att man kan få.

I helgen bär det iväg på kryssning.
Till Tallin helt underbart att få komma bort, och det bästa är ju att det är crusing.
Ska åka dit med Pelle och hans Cadillac, äta en massa god mat och förtära en del godsaker också.

Tack gumman du är en ängel! Du betyder mest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback