Vad livet kan ändras

Gud vad livet kan vända fort, lika fort som det går att vända på en 25 öring ungefär.
Mitt liv är inte alls sig likt jämfört med va det va förut.
Och det har ändrat sig till det positiva och det är det bästa av allt.

Många vet inte hur svårt det samtidigt har varit för mig.
Har fått lov att lärt om en massa.
Man har levt på ett sätt så pass länge att man inte vet hur man levde innan.
Man vet inte vem man är längre till slut.
Men jag hade inte svårt att hitta tillbaka till mig igen.

Jag har många att tacka som stöttat mig hela tiden, låtit mig gråta ut, fått prata och allting.
Ni anar inte hur mycket det betyder för mig.
Sen har jag förlorat en del, men det är sånt som händer, men det svider i mitt hjärta att dom tog ett steg åt sidan.
Ville inte att det skulle hända men nu har det gjort det.
Men jag har hittat nya, även fast dom inte kan ta samma plats.

Allt blev så konstigt, en massa missförstånd med en, en som tolkade allting fel.
Vet inte hur jag ska göra för att kunna få det bra igen, om jag nu kan göra det.
Vet inte det hellre, tiden får väl utvisa vad som kommer hända där.

Imorgon ska min pärla besiktas, hoppas på att det går bra att det inte är allt för mycket som behöver göras.
Sen förhoppningsvis är hon såld.
Kommer sakna min pärla som startar i alla väder och går som en klocka


Kommentarer
Postat av: Mia

<3

2009-07-15 @ 17:20:57
URL: http://lovergirl84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback