Soffläge

Ligger här i soffan och funderar. Måste nog ta mig i kragen och ta kontakt med en läkare om mitt huvud.
Nu är jag inne på 3 dagen med huvudvärk och så länge brukar jag aldrig ha det.
Migränen brukar gå över om man tar en tablett och får sova men inte denna gång, utan 2 dagar med migrän och 1 dag men huvudvärk är inget trevligt alls.

Var och besiktade pärlan nu på morgonen och dom vill se bilen igen, måste byta spindelleder på båda sidorna och sen ska vi byta det sista hjullagret fram sen är den klar att kunna säljas. Ska ända bli skönt att bli av med den bilen. Har haft den ett år och lite till, bra första bil men nu vill jag ha nåt annat och om inte annat nåt nyare.

Vi måste ju kunna bli idiotförklarade av alla om kvällarna nu, ligger och kollar på Emil i Lönneberga, men dom filmerna är ju så bra så att det inte är sant åt det. Älska Astrid Lindgrens alla figurer.

Fick ett samtal igår kväll om en fråga om jag vill komma upp till Ullånger och ja det vill jag men kan ju inte eftersom att jag jobbar, skulle ha fått skjuts av en som va här nere i krokarna. Kan ju hoppas på att det fungerar nån annan gång senare efter att jag har slutat jobba för jag vill så gärna åka upp och träffa allihopa igen och speciellt Ellie, Erik & lilla Timmy och när man även är där så kan man ju svänga förbi Sundsvall.

Ja mycket planer är det på gång här just nu, sitter och spånar lite varje kväll. Kan ju hoppas på att det bli nåt bra av det hela.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Godmorgon! Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Tävlingen avslutas idag kl 15.00, så jag behöver alla röster jag kan få... Det hade varit riktigt gulligt av dig! Kram//Hanna



P.S. Hoppas det släpper av sig själv snart!

2009-07-15 @ 09:21:02
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Linda

Svänga förbi Alnö om jag får be ;)

2009-07-16 @ 02:35:55
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback