Smart as..

Skulle ju ha friskanmält mig idag och det måste man göra innan kl 14.00, och kom jag ihåg det?
Sov till 13.00 idag, och det bevisar på att jag inte mår bra, väldigt sällan jag sover så länge.
Är alltid upp mellan 9 och 10 varje dag när man är ledig.
Men det var riktigt skönt att få sova.

Satt här hemma på altanen igår kväll under ovädret som drog förbi.
Det var ett sånt vackert skådespel på himlen, vilket fenomen egentligen.
Det är facinerande, naturens egen gång, och det är en kraft man inte kan behärska.
Och den kom ifrån olika håll och möttes på mitten på nåt sätt.
Nej det var helt underbart.

I natt har jag hostar så jag tror snart jag hostat sönder ett revben, har sån träningsvärk i magen så jag snart håller på att dö. Men men det är bara att härda ut för det bli väl bättre snart hoppas jag.
Nej gå och byta om och åka till Salbohed med älsklingen som ska dricka Com & Vråla med några vänner och en annan håller sig som chaufför.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback