Slut som artist

Sitter här, har kommit hem från jobbet för ca 1 timme sedan. Har hunnit fått i mig mat och duschat. Sitter nu ner sjunken i soffan och är helt slut. Trodde allvarligt att jag skulle flyta bort på jobbet idag. Äcklig kvav konstig värme som gjorde att man svettades så fort man gjorde någonting och att man knappt kunde andas ibland. Kan hoppas på att det är bättre tills imorgon, men förmodligen är det att hoppas på för mycket.

Var hemma hos mamma igår och åt och dom drack, jag körde som vanligt. Men jag klagar inte över det. Är hellre nykter och mår bra dagen efter faktiskt. Pratade med Madde och nu ska hon rita upp en tattoo åt mig. Ska bli så jävla nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback