Ord i tomma intet

Nyss kommit ur duschen och känner mig som en zombie. Har ingen kontakt med yttrevärlden känns det som. Isolerar mig hemma och vill inte träffa någon. Vill knappt prata med någon heller. Jobbar och gör det jag måste sen vill jag bara vara hemma innanför dom trygga väggarna. Vet inte var det är men så känner jag just nu.

Är så less, på att folk inte kan leva sitt egna liv utan måste leva andras liv också. Och jag fattar inte varför det är så.

Nej nu ska jag leta på någon bra film och sen slänga mig i sängen och glo på den och skita i den yttre världen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske ska tänka på vad du skriver om och leva andras liv.. du som snackar skit och de om andra och måste ha koll på alla !

2009-07-29 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback