Nu så

Nu har jag även en ny blogg som enbart handlar om min kärlek känns tjatigt att skriva det här så den heter:
http://emmaoskarina.blogg.se/minkarlek

Det är väldigt dåligt med uppdatering här nu men har haft strul med alla datorer här hemma.
Men nu har jag fått fart på min gamla Bettan så nu har jag en dator igen, ska bara plugga i den externa hårdisken så jag kan få alla mina bilder och allt annat igen.

Sen så jobbar jag så mycket hela tiden så man sitter inte så mycket vid datorn nu heller.

Hade kortdag idag jobbade 7-12, riktigt skönt med tanke på att man ska jobba hela helgen.
Är inte sådär jätte taggad för det men det är bara att bita ihop, de kommer säkert gå jätte fort.
Imorgon jobbar jag delad tur.
6.45-21.00 trevligt, men jag har rast en stund mitt på dagen så då åker jag hem och äter och slår omkull mig en liten stund.

Nej nu ska jag glo på tv och sen invänta herr Eriksson som skulle komma förbi och fika!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Heej. Det är jag ifrån Kumla :P haha! Jo, det är så att jag undrar om ni har Wallander nummer 7. Vi har fått 6:an och 8:an. Men inte 7:an, och det är tydligen en fortsättning :P haha!

2009-07-11 @ 19:54:39
Postat av: Sippan

När fungerar nya länken?

2009-07-13 @ 22:00:22
Postat av: Emma

Sippan- Vet inte vad det är för fel

2009-07-13 @ 22:09:51
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback