Najs :D

Är du ledig till fredag eftermiddag, ska bli riktigt skönt, sen jobbar man hela helgen.
Det var väl skitsamma för älsklingen jobbar ju han med så det spelar då ingen roll om jag jobbar eller inte.
Ligger nu i soffan man datorn i knät och har precis stoppat lite mat i huvudet, pasta & köttfärssås. Riktigt gott.

Imorgon ska jag besikta om pärlan, ska ju inte vara nå problem nu när det är nya grejer som sitter på den.
Sen kanske jag ska träffa min bästaste Emelie, och tjöta lite skit. Har inte träffat henne på ett par veckor.
Har jobbat som en idiot och sen legat dålig.

Var en riktigt skön dag på jobbet idag, jobbade bara till 13.15 och så går man inte på igen förrän 13.00 på fredag så man kan ju säga att jag är ledig i 3 dagar.

Nej nu ska jag leta reda på var min älskling försvann och hångla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback