Mycket bättre

Nu så äntligen mår jag mycket bättre, har inte längre migrän. Men är idag väldigt loj av tabletterna, så det blir till att hålla sig lugn även idag. Stolpiller va det mest obehagligaste jag har varit med om kan jag ju tala om.
Dom fungerade i alla fall och verkade fort så det var ju tur det, men just själv känslan av dom går knappt att beskriva.

Och jag kan ju tala om att man går ju rätt roligt efter att man fört in dom, ser ut som om man är så skitnödig så man går på tånaglarna och går och kniper ihop för att det inte ska komma i byxan.
Är väldigt glad över att jag var själv hemma, vägrade att ta dom medans älsklingen och Putte var hemma, för dom hade ju retat livet hur mig och det klarar jag mig utan.

Kan ju säga att dom har haft det väldigt roligt åt detta att jag ska ta stolpiller, men haha jag är så glad att dom fungerade för jag visste inte var jag skulle ta vägen.

Daniella kom igår, Johan & Putte var och hämtade henne igår kväll. Får se hur länge hon stannar. Så mysigt att ha en av dom hemma igen. Får se om man ska hitta på någonting med henne, kanske skickar ner henne till Tärna och badar om hon känner för det.

Linda jag skulle vilja ha en fotorunda med dig igen och ta några nya kort...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har teman i huvudet. När tid finns tar vi den på en gång.

2009-07-16 @ 17:33:49
URL: http://skriftform.blogg.se/
Postat av: Sofia.

Precis :) Hur skönt som helst när det är städat när man kommer hem :D

2009-07-18 @ 02:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback