Jahapp

Gav med mig och ringde till läkaren mitt på dagen idag.
Har fått ny medicin som jag ska hämta ut bara jag får upp älsklingen ur sängen så jag kan få skjuts.
Ska inte köra bil i detta tillstånd, är yr och illamående och har ingen kontroll över mig själv.
Så då är det ingen bra idé att sätta sig bakom ratten att köra heller.

Hoppas på att den fungerar så att man kan få må bra igen, skulle höra av mig till läkaren imorgon om den fungerade annars så skulle vi prova på nåt annat och det var sprutor men jag har ingen aning om vad det skulle vara för sprutor och det vill jag helst klara mig utan. Sen finns det nässpray men det kan jag ju inte använda eftersom jag är så känslig i näsan som jag är och börjar blöda näsblod direkt då och det är ju ingen hit direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback