Ja spel nörd nästa

Det måste vara jag, har suttit hela kvällen framför Jewel Quest och bara spelat och spelat. Snacka om att man blir beroende direkt och har svårt att ta sig därifrån, men nu är jag det och ska leta mig emot sängen.
Jobb imorgon, kvällstur. Känns ganska lugnt ändå.

Till helgen far vi till Rättvik, mysigt.!

Jag fattar inte varför han inte bara låter min familj vara, han har inget med den att göra och jag skiter i vad fan dom håller på mig, onödig information för mig. Så varför ens berätta om det?
Men men fattar mig inte på den människan, nu vill jag bara att han kan låta bli att tjola med min pappa hela tiden.
Liksom vadå? Ska jag sitta uppe vid hans föräldrar? Dom som nu sa att både jag och mamma var välkommna upp dit när vi ville. Eller skulle inte tro det? Eller man kanske ska göra så?

Får han veta hur det är, men det fattar han väl inte ändå. För jag vet inte hur många gånger jag har sagt det till honom nu. Måste verkligen fatta trögt! Nej nu ska jag inte reta upp mig på honom. Ska försöka få ner älsklingen i sängen istället.

Puss gó natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback