Flera timmar på dygnet tack

Ibland känner jag att det skulle behövas flera timmar på varje dygn så att man skulle hinna allting.
Min älskade äldsta systerson fyller 5 år idag, ska till V-ås till Biltema och handla delar till racer golfen och så ska vi titta på en hund.
Hur ska man hinna med allt detta när man har 24 timmar på ett dygn och man jobbar och sliter först.
Men men får omprioritera.
Ska ringa och kolla om vi kan komma imorgon istället, det skulle underlätta väldigt om man säger så.

Förkylningen har inte släppt heller, hostar och jag hostar, ett under om man inte blöder i luftstrupen snart som de rispar varje gång jag hostar.

Kommentarer
Postat av: Nea

hehe ja det kan du få =)

2009-07-06 @ 21:36:28
Postat av: Sippan

Jaaaa, hittar du receptet på det så lova höra av dig! Hälsningar från en som just nu saknar massor av timmar!

2009-07-07 @ 10:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback