Vackert

En brasa i öppnaspisen, levande ljus och en filt i soffan
Kan det bli så mycket bättre än såhär?
Tror inte det, jag måste vara den lyckligaste på denna planet just nu..

Har aldrig fått upplevt nåt sånt här förut, och allt känns så himla underbart!
Kan knappt beskriva i ord hur jag känner det..

Har nog aldrig blivit såhär uppskattad förut, fått höra så mycket vackra saker om mig innan jag mötte HAN!
Men sen varför tror man inte riktigt på det? Visst till en del gör jag det, men en del av mig säger "Nej så där säger du bara för att göra mig glad"
Varför är det så för?

Skulle väldigt gärna vilja ha svar på det..

Kommer slocka som en gris ikväll känns det som, är så himla trött..
Kanske inte är så konstigt när man inte har sovit ordentligt på två nätter, och jag vet inte varför jag inte har gjort det heller..

Törs jag? Ja det måste jag!

Jag är tokförälskad i dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback