Tankar

Hur kan det vara så att livet bara vänder?


Jag har äntligen fått mitt liv tillbaka känns det som..
Jag kan leva som jag vill, utan att nån blir sur eller helt galen så fort jag ska göra någonting..

Att äntligen ha fått tillbaka kontaken med de flesta av mina gamla vänner och det är så himla kul, att få höra att dom har saknat mig!
Att kunna träffa dom spontant på en kaffe.

Nykommen ur duschen och de va superskönt..

Måste säga att helgen som vart hellyckad, även fast man inte mådde bra igår..
Kunna ta några groggar och bara sitta och snacka med några grannar och bara ta det lugnt och inte behöva vara uppklädd eller någonting, utan dom kan ta mig för den jag är, utan att behöva klä upp sig och lägga på största lagret med spackel som jag hatar att göra..

Har en kompis som äntligen ska flytta hem till Enköping igen! Kanske man kan få träffa honom lite mera..
Känns så himla skönt.. Få hem honom igen, saknaden till honom har varit väldigt stort, har bara kunnat prata i telefonen och det har vi gjort i ett par år..
Han är en av få som kan mig utantill och känner mig som den jag är och inte den jag har visat mig vara i ett par år, men den sidan av mig finns inte längre, utan du är livfulla Emma tillbaka igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback