Sikken dag...

Varför hålla på? När man bestämt att man ska lösa det på ett smidigt och smärtfritt sätt, men nej nej då ska man göra allt så himla svårt...

Idag blir det inte så mycket skrivet kan jag ju tala om..
Är varken på humör eller vet riktigt vad jag ska skriva..

Men jag är ju i alla fall en äcklig hora som är sjuk i huvudet och är en idiot fick jag ju höra och att det var likadant med hela min familj, jo men tack för den kommentaren, men jag undrar hur det verkligen är med den saken..

Imorron ska jag iväg på jobb intervjuv, känns bra, sen ska jag hem till Emma och ha lite seriöst prat, få ventilera igen!

Sen så är jag så tacksam för att hon finns, hon borta på ön där uppe, som man kan ringa till och prata och få spy ur sig lite grann om allt, och hon kommer med lite råd, det är så himla skönt! Tack för att du lyssnar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid där och lyssnar. Vi ger och vi tar och så ska de alltid vara! Kaffet smakar himmelskt. Hoppas maten smakar lika, du som lagar tro?

2009-02-18 @ 15:46:25
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja vi får väl se vem det är som står för maten..

Vi brukar hjälpas åt här hemma

2009-02-18 @ 16:02:59
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback