Samtal..

Satt i telefonen nu en tid på kvällen.. Ett samtal som var helt underbart att få ha, få ventilera, skvallra och bara få höra lite saker och även märka att man har mycket lika åsikter och att det är en helt underbar person i andra änden som man bara träffat nån enstaka gång och inte pratat så himla mycket med..

Var lite osäker på hur hon skulle vara efter att hon fått reda på hur allt ligger till men sen när man fått höra allt av henne så kändes allt så himla bra måste jag säga..

Fick ett så himla underbart sms när jag var påväg hem idag, satt med tårarna i ögonen halva vägen hem, men det gick jätte bra.. Har nog aldrig fått ett så gulligt sms av nån någongång.. Jag fattar inte..

Har aldrig nog aldrig känt mig så himla uppskattad någon gång förut..

Sen fattar jag inte att man kan spy så mkt galla över någon som han gjort, påstå en massa saker som inte ens stämmer som folk även inser själva att det inte ens stämmer, jag fattar inte rikitgt..

Lyckönskade dom i deras förhållande, och det menar jag verkligen, även fast alla kanske inte tror mig om det, men så är det.. Bara de känns bra för dom så är det bra.. Jag kan ingenting annat göra åt saken heller, han är en egen person som får göra som han vill.. Och för mig känns det riktigt skönt att han har kunnat gått vidare i livet så att även jag kan få göra det och få må bra och göra det jag vill, som jag inte riktigt kunnat gjort förut om man säger så.. Behöver inte gå in på detaljer men vissa vet precis vad jag menar med detta...

Man märker nu vilka som är ens vänner och vilka som tycker om en just nu...

Jag fattar inte hur en kan komma in i ens liv så himla fort och att allt känns så himla underbart på en gång.. De går inte att beskriva med ord utan detta är något som man själv måste uppleva och det är det inte alla som gör heller..
Äkta och riktig kärlek är det inte många som möter i livet, men dom som tidigare gjort det vet precis hur det känns..!

Älskade syster, det var så skönt att få komma till dig och sitta och prata om allt och ingenting.. Vill att du ska må bra igen, att du ska få bli frisk.. Vill inte att du ska må såhär, är väldigt orolig för dig även om jag inte riktigt vill erkänna det gör allt och alla mer så är det.. Jag älskar dig storasyster!

Och jag är så himla förälskad i DIG, du kan inte ana hur mycket, även fast du säger att du inte kan förstå varför och vad jag ska med dig till.. Men så är det..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag diskade, kastade sopor och sökte svar på min gåta på google istället, men de gick inge bra. Om melodifestivalen fortsätter vara så dålig kommer jag gråta ett tag, jag brukade ju tycka om skiten. Hmm.

2009-02-07 @ 21:51:35
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad är din gåta för någonting?

Jo jag brukar oxå tycka om skiten, men nu är det bara meningslöst..

2009-02-07 @ 21:59:36
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, helt värdelöst. Usch. Och du,. tack för samtalet, vi behövde de båda två. Kram

2009-02-08 @ 00:08:23
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja tack så jätte mkt för det.. Det va skönt att få ventilera lite om allt.. Kram

2009-02-08 @ 09:57:48
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi behövde de båda två. Syns snart ;) Kram

2009-02-08 @ 12:11:56
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback