Ny blogg...

Nu har jag införskaffat mig en ny blogg.. emmaoskarina.blogg.se/privat
Till den måste man ha användarnamn och lösen för att få tillgång till..
Man kan ju prova höra om man kan få tillgång till den eller inte...

Där skriver jag om saker som inte alla har med att göra utan bara vissa speciellt utvalda folk..

Igår kväll hade vi en myskväll med alla ungar..Helt underbart...
Kollade på film och la oss tidigt.. Så skönt att få sova ordentligt, man slappnar verkligen av nu..
Det har man inte riktigt gjort tidigare, men nu gör vi det..
Va ute och gick en liten promenad, skönt att få komma ut en stund och få röra på sig..

Idag ska jag hem till min syster och sitta och snacka lite skit.. Känns som om det är lite behövligt, får se sen om mamma och Chrille kommer hit på en fika senare mot kvällningen...

Kommentarer
Postat av: Mia

Får man lösen till "hemliga" bloggen :P

2009-02-07 @ 10:59:54
Postat av: Emma

Ja Mia det kan du få.. Kan ta det på msn senare..

2009-02-07 @ 17:15:13
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback