Lovely <3

Vad än folk säger eller tycker så skiter jag i det, jag är kär och ingen kan göra någonting åt det!

Johan jag älskar dig massor, du kan inte ana hur mycket jag gör det! Vill förklara, men det finns inte ord nog som kan beskriva!
Du är bara bäst och underbar, du har allt en kvinna kan önska sig! Du får säga vad du vill om det.
Så är det bara.. Jag njuter vareviga sekund som du är i min närhet och när du inte är det så är det tomt.
Jag skiter rent ut sagt i vad alla andra har för åsikter om allting, du är den jag vill ha! Du är den som har nyckeln till mitt hjärta!

Du är den som får mig att må bra, får mig att skratta och le, gör så att jag känner mig trygg.

Du frågar om och om igen vad jag ska med dig till, jag älskar dig, du är den jag vill ha, du är bäst, vackrast, snyggast ja allt som man bara kan vara!

På tisdag ska jag på informations möte om det jobb som jag sökte igår, snacka om att det gick fort, det tog 2 timmar så hade jag fått ett mejl om att jag skulle boka in möte! Lovely!

Va i Västerås igår kväll och satt och tittade när dom besiktade rallybilar, ganska kul, det kom en del fina bilar faktiskt, men jag missade ju den bästa som kom sist en Subaru Impreza, ojoj då hade jag stått och dreglat skapligt mycket om vi hade varit kvar.
Åkte och handlade sen tog vi en snabb repa in på Mc Donalds, fuskade orkade inte göra mat när vi kom hem.

Kröp ner i soffan och tittade på en film och bara fick vara nära, så himla underbart! Närhet är det bästa som finns, finns inget som är så underbart att bara få vara nära varandra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback