Ingen mår så bra som jag

Snön yr utan för fönstret och jag sitter inne och tittar på och mår så himla bra!

Duktig jag känner mig, har precis skickat in en ansökan på ett jobb, kanske inte det bästa men det är i alla fall ett jobb.
Ett deltids jobb på Mc Donalds i Enköping.
Känns faktiskt ganska bra!

Jag mår så himla bra! Har nog inte mått såhär bra på ja du, jätte länge.
Jag har verkligen hittat rätt, en karl som uppskattar hela mig och inte bara tre områden på min kropp.
En som kan ta mig för den jag är, ta att jag inte tycker om att klä upp mig och spackla mig hela tiden.
En som jag kan sitta och prata med i timtal om allt och ingenting.
En som jag verkligen älskar! Älskar av hela mitt hjärta!

Och vi som äntligen skulle få tid för bara oss två igår kväll. Helt underbart!
Jo visst det varade i ca 2 timmar kanske.
Sen öppnades ytterdörren och det blev ett herrans liv uppe, vi hade nämligen gått och lagt oss!
Så då försvann ju den lusten!
Får väl hoppas att det blir bättre nu i helgen!

Och tjejerna körde vi hem igår kväll, dom har vart här i nästan en vecka, det blev så tyst och skönt nu.
När dom är här så är det liv från morgon till kväll, men dom är så mysiga tjejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback