Hur kan livet ha konstiga vändningar??!!

Dom senaste 2 veckorna i mitt liv har varit väldigt omtumlande men ändå helt underbara..
Jag fattar inte, kan inte riktigt förklara allt heller, det går bara inte..
Men jag vet att ja älskar dig M..... i alla fall, det finns ingen som du...

Så som du rör mig, ser på mig och allt, är i himelriket hela tiden känns det som.. Vet inte riktigt var jag ska ta vägen..
Du säger att du beundrar hur jag kastar mig in i allt.. Men de är som alla runt säger, "Emma är 19 år på pappret, men de är bara där som hon är 19. Hon är inte 19 till sättet eller i huvudet.."

Jag trodde aldrig att det skulle bli så här när allting började, men nu så känns allt så underbart, skulle vilja skrika ut till hela världen, men nej.. Inte än.. Vänta lite, se vad som händer och ser..

Varje morgon när du ska upp och jobba blir det jätte tomt i sängen, blir så kallt.. Saknar dig redan när du bara stängt ytterdörren, ligger där och lyssnar när du åker iväg..
Tur att man har lite sällskap av vovvsegull i alla fall.. Hon är gosig hon med, men inte alls på samma sätt..

ojojoj, du tog mitt hjärta med storm..

Jag älskar dig.. Allt är så underbart tillsammans med dig älskling

Kommentarer
Postat av: Linda

De kan gå riktigt fort ibland.

2009-02-02 @ 16:09:57
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Emma

De kan man ju lugnt säga att de kan göra

2009-02-02 @ 17:26:58
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback