Hej mitt vinterland...

Ut med vovven, in i duschen så man kanske är lite vacker när den bästa kommer hem igen..
Eller ja man kan ju alltid försöka göra sig lite vacker..
Hur man nu lyckas med det när man ser ut som ett träsktroll..

Hade två bra samtal igår kväll, en med min allra bästa vän, och en ny som jag känner att man kommit nära på väldigt kort tid.. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva, men allt känns så natruligt att kunna prata med henne, kanske kan bero på att man tycker samma och ligger på samma nivå hela tiden, jag vet inte..

När hon frågade mig om jag ville ställa upp framför kameran för henne så tänkte jag självklart om hon vill det, och jag tycker ju faktiskt om att bli fotad även fast jag kanske inte vill erkänna det alla gånger...

Guud vilken soppa det har blivit av precis allting, det snackas en massa hit och dit, och en massa folk som inte har med alla saker att göra ska ha reda på precis allt!

Det samtalet jag hade med min bästa kompis var också skönt att ha, få tjöta lite skvallrna lite..
När hon berättade för mig att han hade varit ut med den nya och att det var precis som om att han ville visa upp vad han nu hade, hans lilla trofeé.. Ja då får han göra det, hans liv som jag inte bryr mig i..


Kommentarer
Postat av: Linda

Låt de bara vara. Tankarna tar bara en massa energi som du kan lägga på annat.



Jag skickade ett sms för någon dag sen till någon som jag nu i efterhand kanske inte borde ha gjort men.. De kändes bra för stunden.

2009-02-09 @ 10:27:41
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback