God morgon...

Kallt och ruggigt, skulle vilja ha dig här och krypa ner i sängen och bara få gosa med dig..
Sitter här i min ensamhet och saknaden till dig är bara för stor när du jobbar, förstår inte hur det kan vara såhär..

Tror aldrig att jag någonsin har känt så här för någon som jag känner för dig, det finns ingen annan som dig heller, du är så underbar att man knappt kan beskriva det hela med ord...

Bara du lägger en hand på mig så prirrar det genom hela min kropp av spänning..

Du som va så orolig hur det skulle vara att komma in i min familj, och det som gick så bra.. Nog för att du blev inkastad direkt, men allt som är runtomkring just nu men allt och alla.. Men dom älskar dig.. Tycker jätte mkt om dig även om du inte riktigt vill tro på det..
Men så är det..

Allt har gått så fort, hann knappt med själv i början, men nu som du sa.. Nu är min ångervecka slut och jag ångrar absolut ingenting.. Vill ha det såhär.. Även om de är en del att kasta sig in i, men för mig är det inga problem med det..
Jag tar en dag i taget och får se vad som händer och sker runt omkring..

Älskar dig, finns ingen annan som dig och det är jag väldigt glad över kan jag ju säga.. Du är bara bäst..


Kommentarer
Postat av: Mia

Är såååå glad för din skull !!!

Länge leve Äkta o Riktig kärlek!!

2009-02-03 @ 10:57:47
Postat av: Linda

Följ med och njut av lyckan.

2009-02-03 @ 17:33:23
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hej! Jag har hittat en trevlig vän, någon som jag tycker om att umgås med. Men det låter som att du har träffat mannen i ditt liv. Grattis!! Så skönt det måste vara! Jag väntade på att du skulle höra av dig igår. Vad hände?

2009-02-03 @ 23:45:09
URL: http://cattelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback