Funderingar

Jag sitter här och funderar över det mesta som sker just nu! Jag börjar undra om allt folk inte har ett eget liv eller om deras är så himla tråkiga

Det bäste ju vara så för varför skulle dom annars hålla på att lägga sig i hela tiden och bara vilja göra mitt liv surt för?!

Men om det nu är det som dom vill så kan jag säga såhär, dom lyckas ju inte med det..

Slapp dag idag igen, sitter just nu och tittar på filmen "Förtrollad".
Den är jätte bra, jag har blivit värsta filmmalen nu.. Tittar på flera filmer om dagen nu för tiden och förut så tittade jag knappt på en film i halvåret..
Men det kanske hade sina förklaringar det med, men skit samma..

Får se vad som sker resten av dagen, ut på en promenad kanske skulle vara lämpligt, ut och röra lite på sig..
Måste ju säga att jag har nog inte fått såhär mycket motion på väldigt, väldigt länge på många olika sätt också...

Fy vad jag inte mådde bra igår, nog för att det var självförvållat men ändå.. Har aldrig mått så dåligt dagen efter någongång tror jag..
Var ju inte direkt ensam om det heller, det blev inte många knop om man säger så, sängen och soffan va det som blev använt, ja lite mat fick man väl i sig, men till och med det tog emot..


Tack Linda för dina stärkande ord, få bolla ideér och snacka skit och dagliga ting..

Väntar nu med stor saknad att min älskade ska komma hem ifrån jobbet...

Hade gott
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback