Fredagen den 13:e

Jaha och nu var det fredagen den 13:e igen, har funderingar på att inte ens kliva utanför dörren för att vara säker på att det inte kommer hända någonting..

Har en liten fundering, varför kan man inte skriva vem man egentligen är när man kommenterar, nej utan man ska komma på nåt bara som man kallar sig, varför?
När man väl kommenterar så lär man väl stå för det? Eller tänker jag helt fel nu?!

Hade en helt underbar kväll igår, en massa mys och gos, och en bra film..
Men jag ska inte titta på film på kvällarna, utan jag somnar bara och det var ju inget undantag igår om jag säger så..
Haha, hade värsta paparazzi fotografen här när jag somnat..
Lite elakt kanske, men han tyckte jag va så söt..

Ja tur att någon kan tycka det i alla fall..

Känns som om min bästa vän är på väg bort ifrån mig, jag vet inte varför de känns så men de är så bara..
Vi har alltid pratar flera gånger per dag förut, men du ingenting, känns som om att hon blir besvärad när jag ringer och vill prata med henne också, mår lite dåligt över detta.
Min gumma, vill inte förlora vänskapen med dig, den vänskap som har vuxit fram mellan oss är väldigt speciell, vi har kommit varandra så nära, så himla nära..
Skulle kunna säga att jag känner dig som en syster för de gör jag.. Lika bra att vara ärlig..
Vi har aldrig, bråkat eller tjafsat om någonting..

Förhoppningsvis blir det lite party imorgon då, ska åka och hämta mitt vin hemma hos pappa, hihi..
Tänkte mig på att dricka det innan det blir dåligt, det har stått ett tag nu, så det är lika bra att man får dricka upp det, sen har jag även alkoläsk som man kanske skulle plocka med sig..

Nej men ha den trevlig dag alla..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du har ju din nya vän=) L

och vill inte den andra prata eller vad hon nu har för bekymmer låt henne vara

2009-02-13 @ 13:00:15
Postat av: Lisa

oj förlåt glömde mitt namn=p

2009-02-13 @ 13:01:17
Postat av: ...

du kan inte skapa ny kärlek pga skuldkänslor som du har!!!

2009-02-13 @ 13:32:38
Postat av: !!!!!

Man kan bara få en vän, genom att själv vara en, och du har inte visat att du vart en vän på länge så varför hoppas för mycket, skyll dig själv.

Alla ska ställa upp för dig men vad ger du tillbaka, ingenting. Man ska finnas där för dig och tycka så synd om dej men nej nej varför de, man behandlar andra så som man själ vill bli behandlad gumman.

2009-02-13 @ 13:35:40
Postat av: Linda

Men seriöst. Är det bara jag som jobbar, pluggar, tar hand om hus, hund och allt annat som hör till och inte har tiden till detta trams?



Hmm, Lisa, Jag heter Linda.



Men då säger jag såhär då. Jag har funderat många gånger på varför man glider ifrån, vad som händer och varför. Vägen går åt två håll, vi växer ifrån, finner nya vägar och vissa vänskapsrelationer följer inte med. Men det finns väl en gräns för hur man borde bete sig, eller? Jag är ingen gudagåva, gudabarn eller liknande. Jag har lämnat, tappat och försunnat många vänskapsrelationer i mina år. MEN, då har jag dock lyckats finna ett par få ruskigt viktiga, fina och stärkande vänner som jag aldrig släpper taget om. Sen så pratar jag inte med dem varje dag heller men..



Tada, eller något!

2009-02-13 @ 16:18:05
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Anonym



varför man glider ifrån varandra beror oftast på omognad (att den ena har växt ifrån den andra)



ens riktiga vänner finns oavsett om man skaffar ny tjej/kille oxå?!.. en RIKTIG vänn sviker ALDRIG!

vissa är ju tyvärr så omogna att när kanske ens bästa vänn skaffat karl så blir vännen "sur" för att hon inte har tid längre mm, låt människan vara nykär för tusan.



2009-02-14 @ 19:48:37
Postat av: Maria

Ja, vad säger man??? Om man nu säger att du inte är en riktig vän så känner man dig defenetivt INTE. Du har alltid varit den som ställt dig själv i SISTA rummet o alltid velat se till att andra i din omgivning mått bra i första hand. Ställt upp på vänner o bekanta som mått dåligt av olika orsaker, men men nu ser man vad lätt dom glömmer

och fördömmer!!!! Innan man vet sanningen bakom allt ska man höra båda sidor innan man börjar snacka skit o sprida onda rykten som kan såra mer än man tror. Så snälla ni som inte vet hela sanningen håll era spekulationer för er själva. Den andra kanske inte är så oskyldig trots allt!!!!

2009-02-14 @ 20:12:58
Postat av: Linda

Maria, så jävla bra skrivet! Ett plus till dig.

2009-02-15 @ 13:39:23
URL: http://lmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback