:/


Varför känns det hela tiden som om att det är jag emot hela världen?
Så va det inte innan då va det jag och hela världen tillsammans.
Utan såhär blev det efter att det tog slut mellan mig och Kristoffer.
Känns som om att alla är emot mig hela tiden, vad jag än gör eller säger eller vad som helst är fel.
De kanske är så att det är fel på mig, jag vet inte.
Känns som om att det är dags att börja se över livet, hur man ska göra, kanske dags att
se över vänskapskretsen och se vilka som verkligen är ens vänner, vilka som inte valt parti eller vilka som
hör av sig, för åt vissa håll går visst telefonlinjen bara åt ett håll, tråkigt men sant.
Jag har heller inte begärt av någon att de ska välja sida, för det är inget som jag kan begära av någon
utan man ska kunna vara neutral.
Och jag vill inte hålla på och tjafsa hela tiden, jag ville från första början lösa allt som vänner,
och det ville han med, men så blev det tyvärr inte.
Känns för jävligt.
Hatar att vara ovän med folk, även om det är ens ex!




Kommentarer
Postat av: ...

du ska inte känna att du har gjort nå fel för de har du verklingen inte gjort kan jag säga dig! å de är då ingen som är i mot dig. dom som klagar på dit liv e bara avisar på dig kan jag lova dig. skit i vad andra säger å tycker bevisa att du e stark å klarar de .

2009-02-25 @ 15:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback