Bekännelser...

"Har aldrig kunnat prata med någon såhär, är förvånad över mig själv. Men det är så himla underbart"

Låg skapligt mycket bakis idag, länge sen ja va så dålig, men men det var trevligt igår kväll. Med en massa prat som vanligt här.!

Vi pratar och pratar, hela kvällarna om allt!
Det känns så himla underbart, men jag är inte van, men jag håller på att lära mig!
Och vilka bekännelser sen, så himla mycket ärlighet!
Så mycket erkännanden, om snesteg och dumheter man har gjort i de tidigare liv som man har levt!

Förövrigt så har jag färgat håret idag, skönt med lite förnying igen!
Har numera en dark mahogny färg i skallen, trivs som sjutton med den!

Jag älskar dig! Mer än du någonsin kan ana, det är så mycket känslor till dig, vet inte hur jag ska förklara allting.
Jag försöker så gott som jag kan men det är inte alltid så himla lätt..
Du får mig att må som en drottning, och det är så underbart!
Du va ljuspunkten i mitt liv! Du kom som en varm vind in i mitt liv!
Och du är älskad av
alla i min familj, dom tycker så himla mycket om dig!

Tack Linda för alla samtal denna vecka, och för att jag blev den som va fullast igår, haha!
Så skönt att få prata med dig, du förstår mig känns det som!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bäst!

2009-02-22 @ 11:12:41
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Emma

Linda: Det är du också

2009-02-22 @ 12:24:53
URL: http://emmaoskarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback