Äntligen...

Va på jobbintervjuv idag, som sjukvikarie eller om det behövs extra personal

Och det gick jätte bra, även fast hon som jag skulle prata med inte va där..
Dom va jätte positiva alla i personalen som va där, och de bådar ju gott, så dom sa att dom skulle ringa till mig ifall dom behövde mig..

Känns så himla skönt att det börjar hända grejer inom jobbfaktorn nu för mig, nu har jag gått hemma tillräckligt länge..

Tidigare idag så kom Linda ner från Norrland, så hon kom hit och vi satt och pratade och skvallrade en hel del, riktigt underbart!
Kunna prata om allt även fast men inte riktigt känner varandra..

Kommer tänka på dig imorgon Linda och hoppas på att det kommer gå bra!

Nej en kopp te och krypa ner i soffan med älsklingen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback