Alla hjärtansdag

Jag är inte så himla överförtjust i denna dag, har aldrig varit det, under de senaste åren så har det blivit så upp blåst, att man måste ge varandra dyra saker och till alla som man bryr sig om annar så bryr man sig inte om nån..

Jag ringer eller skickar hellre iväg ett sms med några ord till dom som jag bryr mig om, man behöver inte ge varandra en massa saker till varandra för att visa att man tycker om och bryr sig om någon..
Det kan man göra genom att säga det, eller visa det på något sätt och inte bara genom saker..

Jag vet inte om det jag som är knäpp som tycker så eller hur det nu är. Men det är såhär jag tycker och det står jag för..
Om du andra tycker att jag är knäpp så får de stå för dom, för det rör mig inte ryggen..

Hade en helt underbar kväll igår med min älskade.. Vi satt och tog nån grogg och lite vin och satt och pratade hela kvällen, vi satt verkligen och pratade om allting, det har jag inte kunnat gjort med någon tidigare, jo visst har jag kunnat prata med folk, men inte på detta vis som vi satt och pratade igår..
Det var verkligen bekännelser till varandra om det som hänt i ens tidigare liv mm..

Sen när vi gick och la oss tog det inte alls lång tid innan vi båda sov som stockar..

Jag är så kär, så himla kär.. Tror inte att jag varit såhär kär någongång innan, det är verkligen äkta och riktig kärlek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback