Vila i frid



Idag fick hon somna in, p.g.a av att höftkulorna satt fel som hade lett till påsättningar på höfterna och artos.
Dom sa att man kan göra en operation om ett år när hon är fullvuxen, men att man inte vet om det skulle fungera, om man nu skulle ha låtit det gå ett år och provat så skulle hon ha fått lov att gå på smärtstillande, korta promenader i koppel, inte leka inte busa och stretcha så fort hon rört på sig, det är inte ett värdigt hundliv, så idag fick hon somna in i mammas famn. Tungt och jobbigt, men det var för hennes eget bästa. Så nu finns älskade Nova i hundhimmelen!

Jag jobbade när mamma åkte till veterinären för att hon skulle få somna in, jag visste vilken tid dom skulle vara där 10.00. Jag satt i bilen och körde och skulle svänga av ner till Runhällen, helt plötsligt från ingenstans så börjar tårarna bara rinna, och jag fick inte stopp på dom, kollade på klockan och den var då 10.20, då förstod jag, nu har hon fått somna in. Telepati, övernaturligt? Vad ska man kalla det? Det är inte första gången som det händer, att jag reagerar på så sätt, det har hänt flera gånger! Hjälp, vad är det?


Kommentarer
Postat av: Kvistan

Det är så fruktansvärt att ta bort en hund, att ta bort en familjemedlem. Men det är skönt att det ändå finns ett alternativ mot att lida. Läskigt sånt där med telepati...jag brukar också kunna på så.

2009-12-01 @ 22:04:18
URL: http://kvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback