Underbara lördag

Härliga lördag, ledig och allt. Det kan ju inte bli bättre, var upp med älsklingen när han skulle åka och jobba. Sen hittade jag tillbaka till den varma sköna sängen och slog på en film och lyckades faktiskt somna om ett par timmar. Riktigt härligt, det är inte alltid det händer, men så himla skönt att kunna göra det.
Har precis fått liv i våran fyrbenta donna och ska se om hon är nå intresserad av att gå ut eller hur hon vill göra.
Sen ska väl jag försöka hitta nå frukost och sen bara vara, tvätta lite och så. Det är ju sånt som måste göras.

Eftermiddagen kommer spenderas hemma hos mamma min, som ska bjuda på någon god mat, riktigt trevligt. Var ett tag sedan vi var ut dit. Blir inte lika ofta nu när vi båda två jobbar som idioter. Man orkar inte med allt som man gör när man går hemma och drar bena efter sig.

Jag kan inte förstå att det är den femte december idag, det är ju snart jul?! Hur kan detta komma sig? Det var ju nyss januari, men månaderna har bara flygit förbi utan att man har hunnit med dom, sitter och funderar och fnular på hur man ska göra eftersom att vi jobbar på julafton, men jag tror att det blir så att vi blir hemma på julafton och tar mamma på juldagen, nog för att vi jobbar då med. Ja vi har ett tag till på oss och fnula ut hur vi ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback