Näst sista dagen.

Imorgon gör jag mitt allra sista pass på Lindgården, ska bli riktigt skönt faktiskt, trivs med jobbet utan problem det är lokalerna jag har problem med, den ventilationen ska ska fungera men inte gör det.

Kommer sakna pensionärerna och arbetskamraterna!

Nej snart ska man åka och avverka ett par timmar där igen och för att sen direkt fara vidare hem till min syster på Tupperwere party, ska bli riktigt skoj faktiskt.

Och på tisdag är det jag som ska fara upp till Dalarna med tidningar, skönt att få göra något annat. Nog för att jag skulle vara ledig egentligen, men men vad gör det? Jag är ledig på onsdag och kan sova hela dagen då om jag vill göra det! hihi

Nej om 20 min ska jag sitta i bilen och vara påväg till jobbet och jag är faktiskt väldigt pigg för att ha jobbat delad tur igår och inte sov någonting när jag var hem på min rast mellan 13.45-16.00. Ganska konstigt egentligen!

Nej mina vänner nu ska jag sätta mig på trappen och tänka på min älskade och ta mig en cigg innan man ska bära av.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har en plan. Heldagsfotografering. Typ. Eller?

2009-08-09 @ 09:55:23
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback