Lovely

Hade en helt underbar lördag i Rättvik. Var så himla skönt att umgås med pappa hela dagen, går inte att beskriva hur skönt det var. En hel del djupa samtal blev det under hela dagen riktigt skönt att få prata ut om allting.

Och nu vet jag var pappa står någonstans, har varit lite osäker på den saken men nu vet jag riktigt och det känns riktigt bra. Var så himla kul att se Johan och Pappa stå och kramas när vi stod hemma hos honom och pratade innan vi skulle åka hem.

Det blev en hel del bra fynd för mig, en 50-tals klänning, svart och vit prickig, en tjocktröja från Caltex och ett par örhängen som passar som en smäck till klänningen. Har ingen bild men de kommer en lite senare lovar det.

Nu har jag gått in på sista passen på Lindgården, känns skönt att få gå vidare och komma ut och få göra nåt annat än att bara ta reda på blöjor och sånt, det är inte det roligaste funkar ett tag men sen vill man vidare i livet.

Fick ett väldigt trevlig besked mitt på dagen idag innan jag började jobba, men den karamellen får ni suga på ett tag till.


Väldigt gammal bild på mig väldigt dragen.

Emma gumman, håller en tumme för dig imorgon, Hoppas på att allting kommer gå bra för dig!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Hej :) Du, det var jag som va blanda ihop allt. Vi har fått alla. Jag är förvirrad ;) Haha. Tack så mycket iaf. Jättesnällt! Ta hand om dig.

2009-08-03 @ 23:57:02
Postat av: Linda

Skönt. Vi tar en ny fotorunda när jag åker söderut. Jag har ett, om inte fler teman liggandes.

2009-08-04 @ 10:39:01
URL: http://skriftform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback