Hack, snörvel, atcho prosit

Ja så låter det i mitt soffhörn just nu, ifrån det andra soffhörnet snarkas det ganska gott.
Det kom nyss en rejäl regnskur, spön stod i backen så jag behöver inte alls ha dåligt samvete för att ligga här och nysa och snörvla som jag gör just nu.

Ändå ingen som vill umgås med en när man låter så här, kan ju knappt prata heller för den delen. Ganska skönt det med egentligen för jag har ingen större lust att prata med nån heller just nu.
Känner bara för att ligga i mitt soffhörn och slö glo på tv och bli bra igen. Telefonen ligger brevid med ljud och är så tyst och duktig.

Får se vad dagen bjuder på imorgon, kan ju hoppas på att den också blir lugn skulle vara skönt det.
Körde hem tjejerna idag, så nu är det väldigt tyst och skönt här hemma. Komma tillbaka till vardagen igen med skola och arbete, nog för att dom inte lät så positiva men när dom väl kommer dit tror jag dom tycker de är skönt att komma tillbaka till vännerna igen, så tyckte åtminstonde en annan när man gick i skolan.

Gläfs ligger på golvet och trynar och sover hon med så det är ganska skönt, lite ljud ifrån tvn och knappandet ifrån tangenterna ifrån datorn är det enda som låter i hela huset just nu, väldigt fridfullt och skönt, funderar på att tända lite ljus, koka mig en kopp thé och sen ta fram en bra film eller man kanske skulle hitta en bok?! Vi får se vad det blir.

Ses åter senare eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback